A tanulástámogató értékelés témájában 2020. december 12-én online pedagógiai továbbképzési alkalmat tartottak a szegedi Dugonics András Piarista Gimnáziumban.
A tanulástámogató értékelés témájában szervezett félnapos pedagógiai nap fő előadói az Eszterházy Károly Egyetem Oktatás2030 Tanulástudományi Kutatócsoport szakemberei. Kovács Anikó Kell-e az iskolának a változás c. előadásában az iskolák, illetve az azt meghatározó és alakító pedagógusok változásszükségletéről beszélt. Előadásának fókuszában a szervezeti megújulás, az egész életünket meghatározó szakmai fejlődés szükségessége állt a diákjaink fejlődése, jólléte érdekében. Katona Nóra, az ELTE-PPK oktatójának előadása (A tanulástámogató értékelés) a fejlesztő értékelést álllította a középpontba, taglalva az értékelés típusait, a differenciált egyéni tanulási utak és a tanulással kapcsolatos felelősségvállalás kérdését.
Az előadásokat követően a képződő pedagógusok négy párhuzamosan futó műhelyben folytattak műhelybeszélgetést részben a két előadóval közösen – szorosan kapcsolódva az előadásaik témájához -, részben Barbarics Mártával, aki a játékosított tanulás és értékelés szakértője, egyúttal a Petrik Lajos Két Tanítási Nyelvű Technikum angol-matematika szakos tanára. Az intézmény művészeti tagintézményének tanárai külön műhelyt alkotva beszélgettek az előadások ihlette témákban.
Piarista Rend Magyar Tartománya