Az ajánlatkérő: Piarista Rend Magyar Tartománya
Székhelye: 1052 Budapest, Piarista köz 1.
Adószáma: 19024938-2-41
Képviseli: Zsódi Viktor Sch. P.
Kapcsolattartó: Horváth Andrea horvath.andrea@piarista.hu
Az ajánlattétel tárgya
Az iskolagyümölcs- és iskolazöldség-program végrehajtásáról szóló 15/2021 (IIl.31.) AM rendelet (továbbiakban: Rendelet) alapján iskolagyümölcs és iskolazöldség beszerzése a Piarista Rend Magyar Tartománya fenntartásában lévő alábbi köznevelési intézmények részére:
A teljesítési helyeket és a várható tanulói létszámot a jelen ajánlattételi felhívás (ld. pdf) 1. sz. melléklete tartalmazza.
Ajánlatot köznevelési intézményenként lehet benyújtani.
Egy ajánlattevő pályázhat egy vagy több köznevelési intézmény ellátására. Több köznevelési intézményre történő ajánlattétel esetén a csatolandó dokumentumokat elegendő egyszer benyújtani.
Minőségi előírások
A program keretében szállítandó termékeknek meg kell felelniük a Rendelet 12. § és 13. §-ban meghatározott minőségi követelményeknek.
Mennyiségi előírások
A Rendelet 1. számú mellékletében adagonként meghatározott termék mennyisége, az ajánlattételi felhívás 1. számú mellékletében (lsd. pdf) meghatározott várható létszámok alapján. A tanulónkénti heti adagszám minimum 2 adag/hét/tanuló.
A szerződés típusa
A Magyar Államkincstár honlapján közzétett megállapodás minta alapján.
A szerződés tervezett időtartama, a teljesítés határideje
A 2025/2026-os tanévre vonatkozóan az ajánlatkérő első, második, harmadik és negyedik teljesítési időszakra kér ajánlatot, melyből a Rendeletben foglaltak szerint a szállító legalább három teljesítési időszakban köteles szállítani.
Az ajánlatnak tartalmaznia kell az alábbi adatokat, információkat
Az ajánlat benyújtásának módja
Az ajánlatot elektronikusan e-mailben a tanugy@piarista.hu e-mail címre kell megküldeni.
Az ajánlat valamennyi oldalát folyamatos sorszámozással kell ellátni.
Az e-mail tárgyában fel kell tüntetni: „2025/2026. tanév iskolagyümölcs beszerzés”.
Az ajánlattétel beérkezési határideje: 2025. április 30.
Részletszabályok:
Az ajánlat mellé csatolandó dokumentumok:
Az elbírálás szempontjai
Ajánlatkérő az ajánlattételi felhívás 2. sz. mellékletében (lsd. pdf) felsorolt szempontok figyelembevételével meghatározott pontszámok összegét tekintve az első helyre sorolt ajánlattevővel köti meg az 5. § (1) bekezdésében meghatározott megállapodást.
Az ajánlatok értékelésének módja és ideje
Az ajánlatkérő döntést hoz: 2025. május 5.
A döntésről az ajánlattevők az ajánlatban megadott e-mailcímre küldött elektronikus levélben kapnak értesítést.
A nyertes ajánlattevő 2025. május 10. napjáig elektronikus úton nyilatkozik a szerződéskötési hajlandóságáról vagy az attól történő elállásról. A határidő elmulasztása jogvesztő.
A fenntartó a nyertes ajánlattevővel- a kiválasztási eljárás keretében tett ajánlatában vállalt feltételekkel megegyező tartalommal- 2025. május 20. napjáig megállapodást köt.
Jelen felhívásban nem szabályozott kérdésekben a 15/2021. (III.31.) AM rendeletet kell alkalmazni.
Budapest, 2025. április 11.
Zsódi Viktor Sch.P.
tartományfőnök