Iskolagyümölcs pályázati felhívás a 2025/2026-os tanévre

Az ajánlatkérő: Piarista Rend Magyar Tartománya
Székhelye: 1052 Budapest, Piarista köz 1.
Adószáma: 19024938-2-41
Képviseli: Zsódi Viktor Sch. P.
Kapcsolattartó: Horváth Andrea horvath.andrea@piarista.hu

Az ajánlattétel tárgya
Az iskolagyümölcs- és iskolazöldség-program végrehajtásáról szóló 15/2021 (IIl.31.) AM rendelet (továbbiakban: Rendelet) alapján iskolagyümölcs és iskolazöldség beszerzése a Piarista Rend Magyar Tartománya fenntartásában lévő alábbi köznevelési intézmények részére:

  • Piarista Gimnázium, Kollégium, Általános Iskola és Óvoda (6000 Kecskemét, Piaristák tere 5.)
  • Piarista Általános Iskola, Gimnázium, Kollégium és Boldog Donáti Celesztina Óvoda (8800 Nagykanizsa, Sugár út 11.-13.)
  • Piarista Gimnázium, Általános Iskola és Óvoda (9200 Mosonmagyaróvár, Fő u. 4.)
  • Váci Piarista Gimnázium (2600 Vác, Konstantin tér 6.)

A teljesítési helyeket és a várható tanulói létszámot a jelen ajánlattételi felhívás (ld. pdf) 1. sz. melléklete tartalmazza.

Ajánlatot köznevelési intézményenként lehet benyújtani.

Egy ajánlattevő pályázhat egy vagy több köznevelési intézmény ellátására. Több köznevelési intézményre történő ajánlattétel esetén a csatolandó dokumentumokat elegendő egyszer benyújtani.

Minőségi előírások
A program keretében szállítandó termékeknek meg kell felelniük a Rendelet 12. § és 13. §-ban meghatározott minőségi követelményeknek.

Mennyiségi előírások
A Rendelet 1. számú mellékletében adagonként meghatározott termék mennyisége, az ajánlattételi felhívás 1. számú mellékletében (lsd. pdf) meghatározott várható létszámok alapján. A tanulónkénti heti adagszám minimum 2 adag/hét/tanuló.

A szerződés típusa
A Magyar Államkincstár honlapján közzétett megállapodás minta alapján.

A szerződés tervezett időtartama, a teljesítés határideje
A 2025/2026-os tanévre vonatkozóan az ajánlatkérő első, második, harmadik és negyedik teljesítési időszakra kér ajánlatot, melyből a Rendeletben foglaltak szerint a szállító legalább három teljesítési időszakban köteles szállítani.

Az ajánlatnak tartalmaznia kell az alábbi adatokat, információkat

  • A szállító neve, székhelye, adószáma, ügyfél-azonosító száma, képviselőjének neve, elérhetőségei;
  • Azon köznevelési intézmények adatai, amelyek tekintetében a szállító az ajánlatot teszi. Amennyiben adott intézmény tekintetében több telephely érintett, úgy mindegyik telephely címét fel kell tüntetni.
  • Az ajánlatot köznevelési intézményenként külön kell benyújtani.

Az ajánlat benyújtásának módja
Az ajánlatot elektronikusan e-mailben a tanugy@piarista.hu e-mail címre kell megküldeni.
Az ajánlat valamennyi oldalát folyamatos sorszámozással kell ellátni.
Az e-mail tárgyában fel kell tüntetni: „2025/2026. tanév iskolagyümölcs beszerzés”.

Az ajánlattétel beérkezési határideje: 2025. április 30.

Részletszabályok:

  1. Amennyiben az egyes termékekre megajánlott ajánlati ár meghaladja a 18. § (1) bekezdésében meghatározott, egy hétre és egy főre számított támogatás összegét, az Ajánlatkérő pótfedezetet nem biztosit.
  2. Az ajánlattevőnek vállalnia kell a szállítandó termékek beszállítását az előírt időszakokban.

Az ajánlat mellé csatolandó dokumentumok:

  • A szállított termékek eredetét hivatalos dokumentumokkal kell igazolni, amely tartalmazza a termőterületek adatait. Termelő esetében a termelő neve és ügyfélazonosító száma. Termelő és értékesítési szövetkezet, valamint egyéb beszállító esetén azon tulajdonos neve és ügyfélazonosító száma, amely a programban a kiszállított termékeket megtermeli/megtermelteti, illetve előállítja/elállíttatja. Ezeket hatósági dokumentumokkal, egységes területalapú kérelemmel, hatósági bizonyítványokkal kell igazolni, földhasználati bejelentővel, legalább az elmúlt két évre visszamenőleg. Feldolgozás esetén az érvényes működési engedélyek. Bérgyártás estén érvényes bérgyártási vagy adás-vételi szerződés elektronikus másolata.
  • Magyar Államkincstár által kiadott Előzetes jóváhagyás igazolás.
  • 30 napnál nem régebbi köztartozásmentes NAV-igazolás.
  • 30 napnál nem régebbi érvényes cégbírósági bejegyzés hiteles másolata, vállalkozói igazolvány hiteles másolata, valamint aláírási címpéldány hiteles másolata.
  • Amennyiben releváns, cégvezető nyilatkozata az alkalmazott környezetebarát megoldásokról.
  • Cégvezető nyilatkozata arról, hogy a szállított termékek hány százalékban saját termelésűek, illetve hány százalékban származnak más beszállítótól/termelőtől.
  • Amennyiben releváns, igazolás érvényes minőségbiztosítási rendszerről.

Az elbírálás szempontjai
Ajánlatkérő az ajánlattételi felhívás 2. sz. mellékletében (lsd. pdf) felsorolt szempontok figyelembevételével meghatározott pontszámok összegét tekintve az első helyre sorolt ajánlattevővel köti meg az 5. § (1) bekezdésében meghatározott megállapodást.

Az ajánlatok értékelésének módja és ideje
Az ajánlatkérő döntést hoz: 2025. május 5.
A döntésről az ajánlattevők az ajánlatban megadott e-mailcímre küldött elektronikus levélben kapnak értesítést.
A nyertes ajánlattevő 2025. május 10. napjáig elektronikus úton nyilatkozik a szerződéskötési hajlandóságáról vagy az attól történő elállásról. A határidő elmulasztása jogvesztő.
A fenntartó a nyertes ajánlattevővel- a kiválasztási eljárás keretében tett ajánlatában vállalt feltételekkel megegyező tartalommal- 2025. május 20. napjáig megállapodást köt.

Jelen felhívásban nem szabályozott kérdésekben a 15/2021. (III.31.) AM rendeletet kell alkalmazni.

Budapest, 2025. április 11.

Zsódi Viktor Sch.P.
tartományfőnök

 

A pályázati felhívás és mellékletei ITT tölthetők le.